loading...
جی تی ای باز
آخرین ارسال های انجمن
Morteza Golestani بازدید : 687 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (7)

خاک تو سرتون عضو شین دیگه
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hosein Amiri در تاریخ 1392/08/30 و 10:16 دقیقه ارسال شده است

یه کاری کن من بتونم نظرات سایت قبلیت رو
چک کنم همین
پاسخ : داداش سایت قبلی دیگه آپدیت نمیشه!

این نظر توسط Hosein Amiri در تاریخ 1392/08/29 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

منم حسین امیری همکارت
Hoseinamiri
پاسخ : سلام!
میدونم خب چه کار کنم؟

این نظر توسط Hosein Amiri در تاریخ 1392/08/28 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

سلام مرتضی منم حسین
میگم من هر کاری میکنم نمیتونم وارد اکانتی که بهم دادی بشم همش میگه رمز یا نام کاربری اشتباهه
لطفا زودتر جواب بده
پاسخ : شما کدام حسین هستید؟

این نظر توسط erfan.rostamian در تاریخ 1392/08/22 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

اینا رو وقتی دانلود کردیم چه جوری تو بازی میان شکلک
پاسخ : ببخشید هنوز آموزش نصب رو نگذاشتم توی سایت!
شما توی گوگل سرچ کنید "آموزش نصب ماشین در Gta IV"


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به کدام بازی علاقه بیشتر دارید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1784
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 1,102
  • بازدید سال : 18,486
  • بازدید کلی : 146,977